niedziela, 6 marca 2016

Hit lat 90. powraca do łask!

Czyżby stare wraca na swoje ? Mom jeans kiedyś śmieszyły, dziś chodzą w nich najpopularniejsze blogerki i fashionistki. Spodnie dla tych dziewczyn, którym znudziły się (albo czują się w nich  nie wygodnie) dłuższy czas noszone modne rurki. Oto te spodnie lat 90. wzbudziły zadziw wśród ludzi. Wysoki stan, luz w biodrach i prosta nogawka pomagają zakryć nie doskonałości a tym bardziej podkreślić kobiece atuty.  Dlaczego tak chętnie noszą je młode dziewczyny o nieco chudszych biodrach ? -ich figura i atuty jakie posiadają nabierają pełni podziwu.


Pytanie jak je nosić i co dobrać aby jakoś to wyglądało ? Zapewne dużo dziewczyn ma problem z dobraniem "góry". Przeważnie dobiera się obcisłe crop topy, a jeżeli masz problem i nie posiadasz perfekcyjnych i ładnych mięśni brzucha zastosuj klasyczną białą koszulę,czarne lub marynarkowe T-shirty lub koszule. Mom jeans charakteryzują sie tym, ze dziewczyny noszące te o to spodnie podwijają nogawki nieco wyżej kostki. Wiec nie zapomnij podwinąć nogawek! Jeżeli chodzi o stopy a mianowicie o buty to panuje tu duża różnorodność. Do Mom jeans pasować na pewno będą buty typu:sztyblety, sneakersy, mokasyny, szpilki, oxforki, a nawet baleriny.

Gdzie możemy je kupić ?  Mom jeans zdobywa coraz to większą popularność wśród nastoletnich dziewczyn, w parze z tym idzie dostępność w różnorodnych sklepach z odzieżą. Spodnie tego typu znajdziesz w sklepach :New Look, Zara, H&M, Topshop,Pull & Bear, River Island, Levi's. 
Znajdziecie je również na sklepach online .

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i przydatny post, zdziwiło mnie strasznie to, ze chłopak prowadzi bloga modowego i jeszcze pisze post o modzie dla dziewczyn, większość chłopaków nie ma pojęcia wgl o takich rzeczach wiec gratulacje i powodzenia życzę i czekam na kolejne posty! W sumie ja tez dopiero zaczynam wiec zapraszam :) http://julietteez.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. mega mi się podobają te spodnie, sama bym chciała takie mieć ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sa śliczne i ppdobaja mi sie na innych, jednak na sobie nie :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się bardzo podobają te spodnie. Niestety nie mam do nich figury ://// ohhhh jaka szkoda. Masz rację. Lumpeksom xa niedługo talich spodni zabraknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się bardzo podobają te spodnie. Niestety nie mam do nich figury ://// ohhhh jaka szkoda. Masz rację. Lumpeksom xa niedługo talich spodni zabraknie

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie nie porywa fenomen zataczania nogawek, chociaż czasami są wyjątki. ;)
    zapraszam do siebie klik

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają te spodnie ale moim zdaniem o wiele lepiej wyglądają kiedy ich jeszcze się nie podwija :)

    ciekawy blog, obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń