piątek, 4 marca 2016

Witam Wszystkich

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Nazywam się Paweł Kaczanowski mam 17 lat urodziłem się 24 listopada 1998r. Pochodzę z województwa Warmia i Mazury z małej wsi w okolicach miasta Suwałki. Głowie interesuję się sportem i stylem ubierania jedynym słowem mówiąc moda, lubię przeglądać coś co jest związane z modą i fajnymi ciuszkami. Jestem osobą w jakimś stopniu nie śmiałą ale jak już trzeba to tą wadę odstawiam na bok i brnę do przodu. Blog będzie mówił głównie o modzie,stylizacjach i trochę o zdrowym jedzeniu itp . Skontaktować się ze mną można poprzez :
Poczta : pkaczanowski-98@wp.pl
Facebook


11 komentarzy:

  1. W takim razie życzę sukcesów i weny na kolejne posty :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zycze powodzenia w blogosferze! :) Obserwuje, mysle ze czesto bede do Ciebie zagladac. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z blogerem w formie męskiej :) Powodzenia i samych sukcesów :)

    pysioolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga! ^^ Powodzenia! :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga! ^^ Powodzenia! :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, też jestem nieśmiała, ale blog bardzo mi z tym pomaga :) Życzę wytrwałości, jestem ciekawa Twojego bloga, więc zostaję na dłużej i obserwuję ^-^

    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w blogowaniu! Chętnie będę wpadać częściej na twojego bloga. :)
    http://ms-black-lady.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu. Pełno weny na pewno się przyda. Obserwuję i czekam na coraz to nowsze posty i może porady. Zapraszam do mnie: karty-pamietnika.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń